1 Nov 2012

Teaser Veil & Baju Nikah

Alhamdulillah, baju nikah baru je ambil semalam. Kedai Jahit Mili. Jahitan kemas sempurna. Cuma aku je yang macam rasa sendat bila pakai baju tu. Aku dah terang habis kat tauke tu suruh dia longgarkan. Tapi masih jugak muat-muat badan. Tunang ada jugak tanya kot-kot aku nak repair. Nak pulak aku sebab aku kurang suka ubah-ubah nanti dah jadi lain. So, kawal makan dan jangan selamba benjeng je nak makan yang   bukan-bukan. Setiap pagi pun senam yang ekstrem untuk tempat-tempat tertentu. Harus ingat, aku nak fit bukan nak kurus. So fit kan bahagian lengan, perut, peha dan punggung!

Murah.. Before this aku ada tanya designer. Sembilan kali lebih tinggi dari harga yang aku dapat. Sedih. Aku taknaklah membazir untuk sepasang baju yang aku rasa macam pakai sekali je seumur hidup ni.kan? Tapi taknaklah pick yang tangkap muat je. So inilah hasilnye..



Berkenaan dengan veil, aku dah lama beli dengan Cik Lijah Non-Cinderella Story. Aku beli yang dah siap punya sebab aku dah tak sempat nak DIY sendiri. Nantilah aku review ye.

Aku masih tercari-cari halfmoon shawl yang plain. Aku tak prefer yang dah ada manik sebab pada imaginasi aku kalau semuanya berlainanan corak akan jadi serabut. Hope aku dapat beli online harini jugak.ameen..




2 comments:

sue. said...
This comment has been removed by a blog administrator.
naju said...
This comment has been removed by the author.