12 Dec 2012

Wedding Review #2: Shawl Nikah (Beads)

Masih ingat pada post saya yang lepas pasal beads kat shawl? So gambar kat bawah ni semua tinggal kenangan sebab aku dah bukak (kecuali yang kat tepi shawl) sebab tak sesuai di pakai bersama veil. Nampak sangat serabut dan muka seperti memboyak. *sigh*

Veil tu dah crowded. Bila tambah banyak beads kat shawl, kedua-dua material pun hilang seri. Mata serius keliru nak tengok yang mana satu. Dua kali kerja aku terpaksa bukak balik beads tu sambil nangis sebab jahitan sangat kukuh siap ada benang shawl yang tertarik. :'(

Tapi ok jugak tu, eksperimen namanya. ehehehe...







Sometimes less is more kan. Jadi peranan less tu sangat berjaya sebab make up aku pun tebal macam minah warung amek order gamaknye. Aku kurang setuju style make up ni tapi dah terlambat nak betulkan. Solemnization ni memang betul-betul berharap OP edit dengan jayanya. ameen.. kih kih..

(maafkan kakak saya, gambar yang dia ambil gegar tak sudah -.-)


No comments: