12 Oct 2013

Random #4

Hari ni betul2 rasa tak sedap badan. Perut rasa tegang sangat. Terasa macam anak membesar dengan pesat. Pedih2 pun ada kat kawasan pusat ni. Rasa menipis je kulit perut. Adehh..

Harini tak dapat nak basuh rambut. Aku tak suka orang queu time aku mandi. Rimas. Semua kena buat cepat2. Gosok gigi kene cepat. Sabun badan cecepat. Cuci muka cecepat. Hish... harap esok boleh kot. Kalau semua keluar bolehlah basuh rambut. Aku basuh rambut lama. Suka cuci sambil urut2. Best

Banyak plan yang hampir selesai. Semua demi kebaikan bersama. Cuma sakit sikit kepala sebab kena ketepikan famili sendiri dulu. Insya Allah berbaloi. Aku cuma tak nak apa yang di predict orang tua tu menjadi. Family bonding je cara nak elakkan mende2 camtu terjadi. Selebihnya berserah pada Allah. Kalau dah kun fayakun, redha je lah. Yang penting dah usaha kan.

Sikit masa je lagi untuk melangkah keluar. Dalam semua perkara pun sabar je lah ujiannya. Tahan dengan tak tahan je. Tapi kalau suami mintak tangguh lagi, terpaksa guna plan b. Aku capek. Tak habis2 jebakkan aku dalam situasi yang melemaskan ni.

No comments: